چاه ویل و زیاده خواهی های هیات سه نفره را پایانی نیست!

هیات خودسر که اجرای پروژه 2 ساله را با سوء مدیریت خود 7 سال به تاخیر انداخته و معلوم نیست که در طول این مدت بر سر سرمایه های اعضای پروژه چه بلائی آورده است، خود را در جای مالک این پروژه فرض کرده و هر بار بصورت خودسرانه برای شرکائی که در حکم ولی نعمتان آنها هستند و 7 سال حقوق و مزایای آنان و بیش از 60 نفر از همشهریان و خویشاوندانشان را در این پروژه تامین کرده اند، خط و نشان می کشند و هر بار با بدهکار جلوه دادن آنان، از اعضا می خواهند که مبالغ هنگفتی را به حساب پروژه واریز کنند!!


در واقع اعضائی که در برابر زیاده خواهی ها و خواسته های غیرقانونی و سیری ناپذیر این سه نفر سکوت کرده و یا حتی تمکین می کنند،  خواسته و یا ناخواسته به اکثریت شرکای پروژه که خواهان حسابرسی دقیق از دریافتی و پرداختی های 7 سال گذشته و اصلاح ترکیب هیات مدیره هستند خسارت وارد می کنند.
هیات سه نفره اخیرا نیز در ادامه زیاده خواهی های خود اعضای پروژه را تهدید کرده است که اگر اضافه وجوه مورد درخواستی آنها را تامین نکنند اسامی آنان را در سایت منتشر خواهد کرد!!!
ما پیش از این نیز به اعضای پروژه هشدار داده بودیم که چاه ویل این هیات به این زودی ها پر نخواهد شد و اگر از سوی اعضای پروژه اقدام جدی صورت نپذیرد، زیاده خواهی ها و زورگوئی های هیات همچنان تداوم خواهد یافت و جری تر از گذشته عمل خواهند کرد.
شایان گفتن است هم اکنون جمعی از شرکای پروژه مقدمات شکایت کیفری علیه هیات سه نفره را فراهم ساخته اند و چنان چه هیات خودسر تسلیم خواسته های قانونی آنان مبنی بر انجام حسابرسی دقیق و رسمی و اصلاح ترکیب هیات مدیره نشود مسئولیت عواقب آن از جمله متوقف شدن پروژه که ممکن است از طریق اخذ دستور موقت صورت گیرد، به عهده هیات سه نفره و حامیان آنهاست.
باتوجه به مسبوق به سابقه بودن شکایت علیه هیات سه نفره و به منظور تجمیع شکایات طرح شده علیه این هیات و پیگیری های منسجم، از شاکیان تقاضا می شود، شماره پرونده و شکایات مطروحه خود را از طریق همین سایت در اختیار ما قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد