۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۱-۰۷-۱۳۸۶
کد ۲۵۸۳۷
انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۱-۰۷-۱۳۸۶

واکنش کوهکن به خبر عصرایران: خانه دار شدن نمایندگان مجلس شفاف است

سخنگوي هيات ريسه مجلس گفت: من و آقايان نديمي و برزگر زمين مورد استفاده برای احداث مسکن نمایندگان را به قيمت آزاد خريدیم و از هیچ رانتی استفاده نکردیم.


عصرایران - سخنگوي هيات ريسه مجلس گفت : از هيچ گونه تسهيلاتي براي ساختن مسكن نمايندگان استفاده نكرديم.

محسن كوهكن در گفتگو با خبر نگار پارلماني عصر ايران(asriran.com) تصريح كرد:من و آقايان نديمي وبرزگر زمين مورد استفاده برای احداث مسکن نمایندگان را به قيمت آزاد خريدیم وبه هيچ عنوان از رانت سازمان زمين ومسكن وبانكها براي ساخت وساز استفاده نكرديم.

وي گفت: نمايندگان مجالس قبل درمورد مسكن هركاري انجام داده اند به خودشان مربوط است ولي ما به ملت شريف ايران اين اطمينان را مي دهيم كه نمايندگانشان در مجلس هفتم هيچ گاه حاضر نمي شوند از تسهيلات دولتي براي خانه دار شدن خود استفاده كنند در حالي كه بسياري از مردم ما بي خانمان هستند.

کوهکن افزود : مسئله خانه دار شدن 300 نفر از نمايندگان وكارمندان مجلس از اول هم شفاف بوده است وشائبه هاي پيش آمده فقط جنجال بعضي از رسانه هاست.

پیش از این یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار عصرایران گفته بود: تعاونی مسکن نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از جاهایی است که می توان میزان پایبندی بعضی نمایندگان به اصول اعلامی شان را سنجید. در این تعاونی که در نقاط مرغوب و گرانقیمت تهران به احداث مسکن مشغول است بعضی از نمایندگان بیش از یک واحد مسکونی گرفته اند زیرا از نظر اقتصادی برای آنها کاملا به صرفه و سودآور است.

وی افزود: در این باره که پای پول و منافع مالی مطرح است، برخی از اصولگرایان و هم تعدادی از اصلاح طلبان که از نظر سیاسی با یکدیگر اختلافات عمده ای دارند، به تفاهم رسیده اند، به گونه ای که یکی از اعضای فراکسیون اقلیت (اصلاح طلبان) 4 واحد مسکونی و یکی از اعضای فراکسیون اکثریت (اصولگرایان) 3واحد مسکونی آن هم در نقاط بسیار خوب تهران به قیمت ارزان از تعاونی مسکن دریافت کرده اند و چون هر دو طرف در این میان ذی نفع هستند، هیچ انتقادی هم علیه یکدیگر نمی کنند.

این خبر بازتاب وسیعی در محافل سیاسی و نیز بین نمایندگان مجلس داشت .

ارسال به دوستان
وبگردی
نظرسنجی
دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید.