اکبر اعلمی وکیل شکات مانع از ابطال مجوزهای مربوط به فضاهای تجاری، آموزشی و تفریحی توسط هیات خودسر شد!

طبق پروانه ساختمانی شماره 19401 مورخ 86/11/04 و نظریه شورای معماری بشماره 117075 مورخ 86/09/11 و توافق شورای معماری بشماره 35082 مورخه 90/04/18، هیات خودسر بعنوان مجریان تحمیل شده بر شرکای پروژه کوثر ملزم به تامین سرانه هایی بشرح زیر شده است:

1-فضای تجاری به میزان 288 متر مربع

2-سرانه تاسیسات به میزان 288 متر مربع

3- فضای آموزشی به میزان 1730/88 متر مربع

4- فضای تفریحی به میزان 2307/84 متر مربع 


آیا تاکنون از خود پرسیده اید که باوجود پرداخت 1.5 برابر قیمت تعهد شده اولیه، چرا هنوز فضاهای تجاری، تفریحی و آموزشی پروژه احداث نشده!؟


هیات خودسر که مبالغ هنگفتی اضافه بر تعهدات شرکای پروژه در سال 86-85 از آنها دریافت کرده است و این مبلغ معادل وجوه دریافت شده در پروژه کاملا مدرن و پیشرفته آفتاب مجهز به فضاهای آموزشی و تفریحی و تجاری کم نظیر و 4 پد هلیکوپتر، متعلق به نمایندگان مجلس هشتم است، تاکنون از احداث سرانه های فوق الذکر خودداری کرده و قصد داشت که مجوز لازم را برای چشم پوشی از فضاهای فوق دریافت نماید. به همین سبب طی نامه ای غیرمسئولانه از شهرداری منطقه 2 تقاضا کرده است تا اجازه صرفنظر کردن از احداث فضاهای مزبور که طبق مقرارت احدث آنها الزامیست صادر شود.

 

بر این اساس آقای اکبر اعلمی وکیل شکات و معترضین به محض اطلاع از این اقدام غیرمسئولانه به شهرداری مراجعه و مانع از عملی شدن تقاضای غیرقانونی متهمین شد.

 

با این وصف ادامه بی تفاوتی آندسته از شرکای پروژه که تنها نظاره گر رویدادهای جاری هستند و برای استیفای حقوق کامل خود در پروژه فقط چشم به عملکرد وکیل شکات دوخته اند بدون اینکه خود گامی بردارند هشدار داده می شود که اگر این روند ادامه یابد هیات خودسر همچنان خواست و اراده نامشروع خود را بر شرکا تحمیل کرده و از زیاده خواهی هایش دست برنخواهد داشت و پروژه را بصورت ابتر و مانند شیر بی یال و کوپال و اشکم به مالکین اصلی اش تحویل خواهد داد و چه بسا در اثر لابی های به عمل آمده منویات نامشروع خود مبنی بر خودداری از احداث سرانه های ضروری خود را نیز عملی سازد.

 

از اینرو برگزاری یک مجمع عمومی متشکل از همه شرکای پروژه در محل پروژه و یا مکان دیگری که مدیریت آن با متهمین پروژه نباشد ضروری است تا وکیل شکات حقایق بسیاری را که دانستن آن برای شرکای پروژه ضروری است با شرکای پروژه در میان بگذارد.

 

در غیر اینصورت حقایق از طریق رسانه ها مطرح خواهد شد که طرح برخی از آنها  قطعا به پروژه خسارت وارد خواهد کرد.


مادامیکه سند پروژه بنام مالکین اصلی آن نشده است، خودسران از پراکندگی و عدم احساس مسئولیت شرکاء سو استفاده می کنند. مراقب چاه ویل و پر نشدنی هیات خودسر باشید!

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد