وقتی که قافیه تنگ می شود...!

در اثر پیگیری های مستمر وکلای پرونده کوثر و فشارهائی که از ناحیه وکلا جهت استیفای حقوق سهامداران کوثر به عمل امده و در آستانه صدور قرار علیه متهمین می باشد، برخی اعضای هیات خودسر این بار که قافیه را تنگ دیده اند عاجزانه به برخی افراد و شکات متوسل و به آنان وعده می دهند بیائید تا حقتان را بدهیم!

چنان که وعده داده بودیم تمام حق و حقوق سهامداران از متهمین وصول خواهد شد و آنان باید توضیح دهند که چرا آپارتمان هائی که به گفته کارشناسان مجرب در سال 86 باید به قیمت از قرار هر متر مربع  600 هزار تومان تمام می شد اینگونه سر بفلک نهاده و چرا هزینه سهل انگاری و تخلفات هیات خودسر و تعویق 4 ساله تکمیل پروژه را سهامداران بپردازند. 

آقای برزگر باید توضیح دهد که در طول مدت 7 سال خود و فرزندانش چه میزان دریافتی داشته اند و هیات سه نفره باید توضیح دهند که با کدام مجوز پروژه مشاعی متعلق به 358 نفر را به بنگاه اقتصادی مبدل کرده اند!؟

باید توضیح دهند تکلیف 80 واحد اضافی و واحدهای تجاری مشاعی چه شده است.

از دوستان مصرانه تقاضا می شود تحت تاثیر مظلوم نمائی های اخیر متهمین قرار نگیرند و با وکلای شکات تا پایان دادرسی و استیفای حقوق کامل همه اعضا همکاری نمایند.

ناگفته پیداست کسانی که دراثر فشارها و پیگیری های وکلا و قبل از خاتمه دادرسی و استیفای حقوق همه سهامداران به معامله با متهمین می پردازند عملشان کاملا غیراخلاقی و ناجوانمردانه محسوب و در اختیار مطبوعات نهاده خواهد شد.

صبح نزدیک است!  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد