ادامه حذف اسناد و مدارک از سایت کوثر!

در پی شکایت مطرح شده علیه هیات خودسر، این هیات پس از حذف جدول درخواستی های پروژه کوثر به نشانی http://kosar-majles.com/index.php/2012-10-10-07-37-24/2012-10-10-07-41-03، این بار نیز دو جدول دیگر که مربوط به امتیازبندی های کذائی و بدون مبنای قانونی و منطقی و مشخصات واحدها و شرکای پروژه کوثر بود را نیز از سایت حذف کرد. نشانی دو جدول حذف شده بشرح زیر است:

http://kosar-majles.com/index.php/emtiaz156/156

http://kosar-majles.com/index.php/2012-11-28-13-48-58/75

اکنون این پرسش مطرح می شود که اگر در کفش بعضی از آقایان ریگی نیست و اقدامات آنان قانونی بوده است و یا اگر مشخصات افراد و همچنین امتیازبندی های انجام شده صحیح بوده است، چرا باید مدارک و مستندات موجود در سایت این چنین حذف شوند!؟

امیدواریم قبل از آنکه دیر شود و طبل رسوائی بعضی ها بصدا درآید، هرچه زودتر حق و حقوق شرکای پروژه کوثر بطور کامل به آنان پرداخت و شرایط مساعد برای انجام حسابرسی دقیق از عملکرد 7 ساله هیات باحضور کارشناسان رسمی دادگستری و نیز تامین خواسته قانونی اعضا مبنی بر اصلاح ترکیب هیات سه نفره به 7 نفره مهیا شود، در غیر اینصورت اتهامات فراوانی وجود دارد که باید در دادگاه به آنها پاسخ داده شود. اما نباید فراموش کرد که فرموده اند: "و عسی ان تکرهوا شیا و هو خیرلکم وعسی ان تحبوا شیا و هو شرلکم"!!

لینک مرتبط:

هر دم از این باغ بری می رسد: حذف جدول مربوط به درخواستی های پروژه از سایت کوثر چرا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد