قسمتی از آپارتمان هائی که متهمین تملک کرده اند در گزارش کارشناسان رسمی دادگستری

تعدادی از آپارتمان هائی که متهمین تصاحب کرده اند در گزارش هیات کارشناسان، بدون اینکه مشخص شود میزان واریزی آنها بعنوان مالک اولیه در ضرب الاجل تعیین شده چقدر بوده و چگونه مالکیت آنها احراز شده است!!(بسیار مهم)  

بعنوان مثال از این میان ایرج ندیمی در بهترین واحد طبقه 10 پروژه یک آپارتمان 75 متری را با پرداخت 97 میلیون تومان تصاحب کرده است و این درحالیست که از عضو دیگر 160 میلیون تومان بابت یک واحد در طبقه هفتم دریافت و هنوز هم واحد او را تحویل نداده اند!!!

همچنین سعید برزگر پسر طاهر برزگر با پرداخت 126 میلیون تومان در طبقه 5 یک آپارتمان را تصاحب و این در حالیست که....!!

  

-تملک 18 واحد آپارتمان با قیمت های جالب، بدون اشاره به میزان واریزی های آنها و تملک سایر واحدها توسط متهمین و نزدیکانشان!

 در صفحات 76-75 گزارش کارشناسی، بدون اینکه به میزان و چگونگی مبلغ واریزی مالکان اولیه(متهمین)در ضرب الاجل های تعیین شده و نحوه مالکیت آنان و سپس نحوه انتقال آن و همچنین سایر آپارتمان هائی که به تملک متهمین و بستگان و نزدیکان آنان درآمده اشاره ای شده باشد، فقط به 18 مورد از تصاحب آپارتمان ها توسط متهمین و مجموع پرداختی های مالک اولیه و خریداران بعدی اکتفا شده است!! 

این درحالیست که اولا-وکیل پرونده بارها خواهان مشخص شدن میزان واریزی های هریک از متهمین در ضرب الاجل تعیین شده و احراز مالکیت آنها و اعلام اسامی سایر واحدهای تملک شده توسط متهمین شده است.

ثانیا-لیست سایر واحدهائی که توسط متهمین و بستگان و آشنایان آنها تملک شده را به کارشناسان و بازپرس ارائه داده است:

مضافا بر این کارشناسان چندین واحد از آپارتمان‌های را که بطور مستند به آنها گزارش شده عمدا و یا سهوا از قلم انداخته‌اند که از این میان می توان به آپارتمان‌های زیر اشاره کرد:

1-واحدA -10-5-75 به «سلدا بیراک» خواهر زن برزگر و سپس به نوشین نظری و بعدا به جهانبین نظری واگذار شده است.

2-واحدC -2-4-158 به «سلدا بیراک» خواهر زن برزگر واگذار شده است؛ 

3-واحدA -11-12-75 به «فاطمه بیراک» همسر برزگر واگذار شده است؛

4-واحدC -8-2-158 به «فاطمه فدائی» از نزدیکان محسن کوهکن واگذار شده است؛ 

5-واحد A -5-2-75 به «سعید رشیدی» فرزند حسین(نماینده دوره چهارم داراب و حسابدار پروژه) واگذار شده است. 

6-واحدB -5-3-158 در سال 91، توسط سعید برزگر با دریافت 315 میلیون تومان به خانم معصومه شیروی با کد 2342 واگذار شده است. 

7-واحدB -10-2-158 بنام محسن کوهکن که با کد 2486، به «کیانوش کیانی» کارشناس دادگستری اصفهان و عضو هیات مدیره موسسه حسابرسی امین تدبیر که حسابرسی موسسه را هم به او داده بودند، واگذار شده است. 

8-واحدA -8-13-75 بنام محسن کوهکن 

9- واحدB -2-5-158، محسن کوهکن بنام محمدحسین کوهکن و سپس به مینا نجارپور سیاهکلی واگذار شده است.

10- واحدD -1-2-158خسرو فدائی (در لیست اولیه توسط کوهکن معرفی شده) و سپس به محمدعلی خسروپناهی و یا مسیح حیدرپور واگذار شده است.

از آنجا که هویت تعدادی از منسوبین طاهر برزگر و محسن کوهکن شناخته شده است، به همین سسب بررسی برخی واحدهای تملک شده توسط آنها میسر شده است اما... 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد