چرا حسابرسی دوستانه!؟

در پی شکایت و پیگیری های کمیته پیگیری اعتراضات و حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر که هم اکنون در شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت مطرح می باشد، شنیده شده است که تعدادی از دوستان هیات خودسر با عنوان هیات نظارت، تصمیم گرفته اند که از محل دریافتی های اعضا باصطلاح به حسابرسی از عملکرد کوثر بپردازند تا از این طریق پیگیری های قانونی معترضین و شکات را که خواهان حسابرسی همه جانبه با دستور دادگاه و از طریق کارشناسان مورد تائید دادگستری و توجه به اسناد و مدارک موجود است را تحت الشعاع خود قرار دهند.

بدینوسیله اعلام می شود که این قبیل حسابرسی های غیررسمی که مطابق با میل و اراده هیات خودسر و دوستان انها صورت می پذیرد به هیچوجه مورد تائید نیست و هیات خودسر به هیچوجه مجاز به صرف کوچکترین هزینه ای از محل دریافتی های اعضا نمی باشد و تنها حسابرسی ای مورد تائید است که با دستور مرجع قضائی و با توجه به اسناد و مدارک موجود که در دسترس معترضین است انجام شود.
اگر هیات خودسر به عملکرد 7 ساله خود اطمینان دارد، چرا از تغییر ترکیب هیات مدیره سه نفره به 7 نفره و انجام حسابرسی رسمی و مورد تائید مراجع قضائی باتوجه به اسناد و مدارک موجود طفره می رود و چرا اصرار می ورزد که این عمل تحت نظارت آقای قربانی رفیق شفیق اقای کوهکن و ... و توسط حسابرسانی صورت پذیرد که خود تعیین می کنند!؟
چرا هیات خودسر پس از تشکیل هیات نظارتی که به تائید 87 نفر از حاضران در جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رسیده بیکباره به صرافت افتاده و بدون رعایت تشریفات قانونی آنهم در جلسه ای که برای مقاصد دیگری تشکیل شده بود، اقدام به تشکیل باصطلاح هیات نظارت دلخواه خود مرکب از برخی دوستان خود می کنند!؟  چرا در شرایطی که شکایت معترضین در دادگاه مطرح است و شاکیان و معترضین خواهان حسابرسی قانونی و مورد تائید مرجع قضائی هستند به موازی کاری دلخواه خود روی می آورند!؟ و چرا ...!؟ 

درکجای دنیای کسانی که عملکردشان مورد تردید و اعتراض است، خود راسا اقدام به تشکیل هیات نظارت و بازرسی و استخدام حسابرس و انجام حسابرسی دلخواه و باب میل خود می کنند!؟ 

گفتنی است:
1-تعدادی از دلال ها از جمله آقایان "ص" و "ح" که دو نقش را بازی و هم صورتجلسه های اینوری و هم صورتجلسه های آنوری را امضا می کنند، برای تشویق شاکیان به انصراف از شکایت خود، اخیرا با تعدادی از اعضا تماس گرفته و مدعی هستند که فلانی خود شکایت نکرده است و یا فلانی که عضو هیات رئیسه است شکایت خود را پس گرفته است!! این وساطت های شیطنت آمیز همه حاکی از استیصال هیات خودسر و موثر واقع شدن و نتیجه بخش بودن شکایات و پیگیری هاست و قهرا راه بجائی نخواهد برد.
2-روز گذشته یکی از اعضای هیات خودسر که پیش از این همواره با بدترین و بی ادبانه ترین روش با شرکای پروژه کوثر مواجه می شد، به همراه یکی از افراد هیات نظارت دلخواه این هیات که همشهری او نیز می باشد(!)، با حالتی مستاصل برای جلب رضایت بعضی از شکات و معترضین و منصرف کردن آنان از پیگیری شکایت خود، در راهروهای مجلس تلاش می کرد و پس از این لابی ها با برخی شاکیان تماس گرفته و اظهار داشته است که سبحانی نیا یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس از شکایت خود انصراف داده است!!
بدیهی است اسامی کسانی که در اثر این قبیل لابی ها و مذاکرات خصوصی و احتمالا بده و بستان های غیراخلاقی و احیانا تامین شدن خواسته های فردی اشان احتمالا از شکایت خود انصراف می دهند در همین سایت منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد