تصاویر بخشی از گواهینامه های جعلی تضمین کیفیت بتن ارائه شده به شهرداری!(جدید و مهم)

(جدید و مهم)

تناقض گوئی های متهمین در مورد گواهینامه های تضمین کیفیت بتن که دهها نسخه از آن جعل و بجای گواهینامه های استاندارد و قانونی تضمین کیفیت بتن که رعایت آن برای ایمنی ساختمان ها ضروری است، به شهرداری ارائه شده است!! این اسناد مجعول توسط وکیل شکات(اکبر اعلمی)، کشف و طی گزارش مبسوطی به شعبه سوم بازپرسی تسلیم و خواهان تعقیب و مجازات متهمین، صادرکنندگان، ناظر و مجری ساختمان شده است. 

جالب اینجاست که گواهینامه های جعلی فهاب بتن به تائیدمجری یعنی مهندسین مشاور بلندمرتبه پیمان که در محل پروژه باید همه اقدامات ساختمانی را تحت کنترل خود داشته باشند، هم رسیده است!! در زیر تصویر سه نمونه از صدها نمونه گواهینامه جعلی منتشر شده است. 

 یک-دو نمونه از از 143 برگ گواهینامه های صوری تضمین کیفیت بتن واحد تولیدی علی ادیبی خانی که یکجا وبصورت متوالی طی شماره های 1001 مورخ 28/09/89 تا شماره 1143 مورخ 30/1/91،  در اختیار خلیل شیسیان نماینده رسمی و دبیر هیات سه نفره(کوهکن، ندیمی و برزگر) قرار گرفته و از او خواسته شده تا تحویل شهرداری دهد که به دلیل نامعتبر بودن نام شرکت، مورد پذیرش شهرداری واقع نشده است!



دو-جعل گواهینامه های تضمین کیفیت بتن بنام شرکت فهاب بتن و تسلیم آن به شهرداری

از سال 88 ببعد حدود 200 نسخه گواهینامه تضمین کیفیت بتن بنام شرکت فهاب بتن جعل و به شهرداری تحویل شده که همه آنها ممهور به مهری مجری و ناظر پروژه هم هست!  دو نمونه از این گواهینامه های جعلی در پی آمده است:

سه- تائید شهرداری و دفتر خدمات فنی

پس از تامین دلیل دفتر خدمات فنی شهرداری و شهرداری نیز استفاده از این اسناد مجعول را تائید کرده است:

چهار-شرکت فهاب بتن: گواهینامه های جعلی است

 نامه شرکت فهاب بتن مبنی بر جعلی بودن گواهینامه های تضمین کیفیت بتن در پی آمده است:


چهار-اظهارات ضد و نقیض متهمین در مورد گواهینامه های جعلی فوق:

قبل از اینکه گواهینامه های جعلی فهاب بتن تسلیم دادسرا شود متهمین ضمن انکار گواهینامه های مربوط به واحد تولیدی علی ادیبی خانی، با قاطعیت اعلام کرده بودند که بتن را از یک شرکت معتبر تهیه و گواهینامه صادره هم مربوط به یکی از شرکت های بتن مورد تائید شهرداری است. پس از افشای جعلی بودن دوباره به تناقض گوئی های آشکار روی آوردند. موارد زیر نمونه هائی از تناقض گوئی های متهمین در دادسرا و در تاریخ های مختلف است:

-بخش اول تناقض گوئی های کوهکن و برزگر:

-بخش دوم تناقض گوئی های کوهکن و برزگر:

بخش سوم تانقض گوئی ها:






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد