وقتی که قافیه تنگ می شود...!

در اثر پیگیری های مستمر وکلای پرونده کوثر و فشارهائی که از ناحیه وکلا جهت استیفای حقوق سهامداران کوثر به عمل امده و در آستانه صدور قرار علیه متهمین می باشد، برخی اعضای هیات خودسر این بار که قافیه را تنگ دیده اند عاجزانه به برخی افراد و شکات متوسل و به آنان وعده می دهند بیائید تا حقتان را بدهیم!

چنان که وعده داده بودیم تمام حق و حقوق سهامداران از متهمین وصول خواهد شد و آنان باید توضیح دهند که چرا آپارتمان هائی که به گفته کارشناسان مجرب در سال 86 باید به قیمت از قرار هر متر مربع  600 هزار تومان تمام می شد اینگونه سر بفلک نهاده و چرا هزینه سهل انگاری و تخلفات هیات خودسر و تعویق 4 ساله تکمیل پروژه را سهامداران بپردازند.  ادامه مطلب ...

در ماه مغفرت زنگ زدم توفیق حاصل نشد!


پیش از این هیات خودسر سه نفره در جلسات مختلف و خصوصا هنگام تقسیم غیرقانونی واحدها و مراجعه افراد برای تعیین واحدهایشان، با قاطعیت اعلام کرده بود که تعدادی از واحدهای پروژه کوثر و بویژه واحدهای مرغوب آن در طبقات بالا به دیگران واگذار شده است. وانگهی متهمین مدعی بودند در جهت صیانت از حقوق سهامدارانی که به تعهدات خود عمل کرده اند، سهم افرادی را که به تعهدات خود عمل نکرده اند تقلیل داده و بحساب پروژه منظور کرده اند.

 

ادامه مطلب ...