«کیانونش کیانی»حسابرس خودمانی پروژه و امتیازات و واحدهای اختصاصی ناظران منسوب هیات خودسر!

 ناگفته ها در مورد عملکرد کیانوش کیانی حسابرس خانوادگی پروژه و امتیازات و واحدهای اختصاصی ناظران منسوب هیات خودسر!


1-کیانوش کیانی فرزند ابراهیم متولد اصفهان و کارشناس دادگستری در اصفهان است.

در سال 85 توسط محسن کوهکن(اهل لنجان اصفهان) یک سهم از پروژه کوثر به نامبرده اختصاص یافت و هم اکنون او نیز یکی از سهامداران پروژه محسوب می شود.


وی یکی از سه عضو هیات مدیره «موسسه حسابرسی امین تدبیر بصیر» است.


پس از آنکه در اسفند سال 90، توسط 87 تن از نمایندگان، نمایندگان ادوار و کارکنان مجلس ، اعضای کمیته پیگیری حقوق 358 سهامدار پروژه کوثر در محل کمیسیون تلفیق مجلس انتخاب و مسئول پیگیری و استیفای حقوق 358 سهامدار پروژه و طرح شکایت علیه هیات خودسر شدند، هیات خودسر تحمیلی به منظور لوث کردن این مساله، در نشستی هیات نظارت جعلی و دلخواه خود را منصوب کرد که کیانوش کیانی از آشنایان محسن کوهکن نیز یکی از آنهاست!


جالبتر اینکه؛ در پی درخواست شکات مبنی بر انجام حسابرسی کامل از پروژه، متهمین در واکنش به این تقاضای قانونی و به منظور انحراف افکار برخی سهامداران از واقعیت های پشت پرده در اقدامی غیرقانونی از محل حساب های پروژه که به 358 سهامدار تعلق دارد، به موسسه تدبیر امین تدبیر بصیر متعلق به کیانوش کیانی و شرکاء ماموریت دادند که مبادرت به حسابرسی صوری از پروژه نماید!!


دو تن از کسانی که در هیات نظارت جعلی عضویت دارند اظهار می دارند مقرر بوده بابت انجام باصطلاح حسابرسی خانوادگی، 40 میلیون تومان باین موسسه پرداخت شود که هیات خودسر تحمیلی از جیب سهامداران حاتم بخشی کرده و بیش از 100 میلیون تومان به موسسه مزبور پرداخته اند و تا این لحظه کسی از گزارش باصطلاح حسابرسی کوچکترین اطلاعی در دست ندارد!


درواقع متهمین از این طریق می خواستند به نقاط ضعف عملکرد خود پی ببرند تا در حسابرسی جامعی که قرار آن توسط دادسرا صادر شده است، ...!

(گفتنی است که حسابرسی توسط افراد ذینفع و از منسوبین متهمین فاقد وجاهت قانونی و تخلف انتظامی محسوب شده و قابل پیگیری است).


دخالت های جانبدارانه کیانوش کیانی به همین جا خاتمه نمی یابد و بگفته دو تن از هیات سه نفره کارشناسان منتخب دادسرا، کیانوش کیانی با دو تن از کارشناسانی که برای حسابرسی در خصوص اضافه مبلغ دریافتی تعیین شده بودند تماس گرفته و از آنها با تحکم خواسته است که گزارش خود را بنفع متهمین تغییر دهند در غیر اینصورت...!

نکته حائز اهمیت دیگر این است؛ در لیستی که در سال 91 تحت عنوان «امتیاز 156 متری ها» منتشر شد، کیانوش کیانی که به 5 رقم آخر شماره تلفنش 14460 اشاره شده است، دارای 215930048- امتیاز منفی بوده و در اولویت 160 قرار داشته است لیکن هم اکنون واحد 2 طبقه 10 بلوک «ب»، که یکی از بهترین واحدها و چشم اندازهای پروژه را داراست باو اختصاص یافته است!


امتیازات و واحدهای اختصاص یافته به سایر اعضای ناظرین منصوب


پس از طرح شکایت علیه متهمین، هیات خودسر کلیه اسنادی را که در سایت رسمی کوثر منتشر کرده بود را از سایت حذف کرده است غافل از اینکه پیش از این تمام محتوای سایت عکسبرداری و از طریق مراجع قضائی تامین دلیل شده است. اطلاعات زیر از جداول منتشر شده و نسخه ای که در دفتر پروژه نصب و عکسبرداری شده استخراج و اسامی همه سهامداران با شماره تلفن های آنان تطبیق داده شده است.


2- سیدحسن شجاعی کیاسری:


 نام آقای کیاسری که با 5 رقم آخر شماره تلفنش یعنی 94969 مشخص شده، در لیست امتیازات واحدهای 75 متری در اولویت سوم قرار داشته و هیات خودسر در لیست 75 متری ها برای مشارالیه؛ 1490107128 امتیاز منظور کرده بود.


هم اکنون واحد او به 156 متری تبدیل و در طبقه 4 بلوک «ب» برای او یک واحد 156 متری اختصاص یافته است.


3-محمدباقر بهرامی


در لیست امتیازات 156 متری با 5 شماره آخر موبایلش 255106 دارای رتبه 89 بوده و متهمین امتیاز او را 184450800 قید کرده اند.


هم اکنون در طبقه 11 بلوک سی یکی از بهترین واحدها با برترین چشم انداز و بصورت کاملا متفاوت و تکمیل شده یک آپارتمان 156 متری باو اختصاص یافته است!


4-محمودرضا حسنوند


وی قبلا یکی از معترضین سرسخت هیات خودسر بود که در محل کمیسیون تلفیق مجلس و تعیین کمیته پیگیری و نظارت مشارکت داشته و صورتجلسه ای را علیه متهمین امضا کرده است و درحضور آقای سیدناصر موسوی و یکی دیگر از حاضرین مصرانه تقاضای تعقیب متهمین را داشت.

او فقط برای یک واحد 78 متری ثبت نام کرده بود.


هم اکنون 2 واحد 156 متری باو تعلق دارد. در لیست «امتیاز 156 متری ها»، با امتیازات منفی 657974272- و منفی 521509600- بترتیب در اولویت های 181 و 190 قرار داشته اما درحال حاضر در طبقه 5 بلوک «ب» و طبقه 2 بلوک «سی» 2 واحد 156 متری باو اختصاص یافته است.


5-امیر صنعتی مهربان


در لیست امتیازات 156 متری با 5 شماره آخر موبایلش 74964 دارای اولویت 108 بوده و متهمین امتیاز او را منفی 48252464- قید کرده اند.


هم اکنون در طبقه 7 یکی از واحدها باو اختصاص یافته است! ضمنا یک واحد نیز قبلا بنام خانم معصومه قربانی همسر امیر صنعتی بوده است.

اگر اسامی سایر ناظرین منصوب هیات خودسر تحمیلی اعلام شود مشخصات آنان نیز منتشر خواهد شد.

تو خود خوان از این مجمل حدیث مفصل را!!


امیدواریم که سهامداران عزیز از این پس هشیارتر از گذشته عمل کرده و برای تعقیب متهمین و استیفای حقوق کامل سهامداران و همراهی با شکات تردیدی به دل راه ندهند.


چند نکته قابل توجه:


یک-انتشار مشخصات سهامداران، اولویت آنها و واحدهای اختصاص یافته:


در پست بعدی لیست کامل اسامی سهامداران، امتیازات و اولویت هائی که هیات خودسر برای آنان منظور کرده همراه با واحدهای اختصاص یافته منتشر خواهد شد.


دو-مقایسه دو پروژه و تفاوت زمین تا آسمان میان آنها:


عملکرد هیات خودسر تحمیلی در پروژه کوثر که در سال 85 آغاز به فعالیت کرده و تا کنون تکمیل نشده و همچنین اطلاعات محدود و مختصری که در سایت کوثر قرار گرفته را با عملکرد هیات مدیره پروژه آفتاب متعلق به نمایندگان مجلس هشتم که با مدیرت آقای مقیمی استاندار استان مرکزی و هیات مدیره 9 نفره که از سال 90 آغاز و با بهترین و با کیفیت ترین مصالح خارجی و به قیمتی که متهمین کوثر از سهامداران اخذ کرده اند در سال 92 تکمیل و تحویل داده اند و اطلاعات متنوع و جامعی که در سایت آفتاب قرار دارد را در لینک های زیر با یکدیگر مقایسه کنید تا به جفا و تخلفات این سه و این که چرا اطلاعات لازم را در سایت قرار نمی دهند و معدود مدارک موجود در سایت را حذف می کنند پی ببرید:


بررسی مدیریت کوثر در مقایسه تصویری دو پروژه کوثر و آفتاب!

http://kosar-majles.blogsky.com/1391/12/23/post-47/


http://aftab22.com/#

http://aftab22.com/?p=765


سه-لینک های حذف شده توسط متهمین:


پس از طرح شکایت علیه هیات سه نفره، متهمین در اقدامی تامل برانگیز چندین لینک حاوی اطلاعاتی در مورد میزان درخواستی ها، امتیاز بندی ها، فروش ها، اسامی باصطلاح بدهکاران و مدارک دیگری را که همگی حاکی از تخلفات آنان بوده و می تواند خیلی از مسائل را روشن نماید از سایت حذف کرده کرده اند غافل از اینکه پیش از این از کلیه صفحات سایت کوثر و اسناد موجود در آن و همچنین لیست امتیاز بندی سهامداران و به زعم هیات خودسر اسامی بدهکاران که در دفتر کوثر نصب شده بود عکسبرداری و تامین دلیل گردیده است و بزودی در همین پایگاه عینا منتشر خواهد شد:


1-اسامی بدهکاران به پروژه(مگر متهمین ادعا نمی کنند که شکات بدهکاران پروژه هستند پس چرا اسامی بدهکاران را از سایت حذف کرده اند!؟)

http://www.kosar-majles.com/index.php/emtiaz156/1392-05-26


2-جدول درخواستی های پروژه کوثر

http://kosar-majles.com/index.php/2012-10-10-07-37-24/2012-10-10-07-41-03


3-مشخصات سهامداران واحدهای 75 متری

http://kosar-majles.com/index.php/2012-11-28-13-48-58/75


4-مشخصات سهامداران واحدهای 156 متری

http://kosar-majles.com/index.php/emtiaz156/156

 

لینک های مرتبط:


ادامه حذف اسناد و مدارک از سایت کوثر!

http://kosar-majles.blogsky.com/1392/03/26/post-58


ادامه فروش غیرقانونی واحدهای مشاعی شرکا

http://kosar-majles.com/index.php/emtiaz156/158


هر دم از این باغ بری می رسد: حذف جدول مربوط به درخواستی های پروژه از سایت کوثر چرا!?

http://kosar-majles.blogsky.com/1392/03/22/post-57

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد