آقای قربانی وکیل شاکیان نیز در اینجا حضور دارند"!

آقای موسی قربانی رفیق شفیق آقای محسن کوهکن معرف حضور همه دوستان و خصوصا نمایندگان هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی هست. این روحانی باندازه ای با هیات سه نفره دوست و رفیق هستند که حتی حاضر می شوند در شرایطی که معترضین در مقام استیفای حقوق شرکا و جلوگیری از تضییع حقوق 358 عضو می باشند، با عنوان "قاضی دیوانعالی کشور"، کامنت زیر را در سایت کوثر قرار داده و از بابت زحمات هیات سه نفره بشرح زیر تشکر نمایند. سومین کامنت لینک زیر را ملاحظه بفرمائید:

"قاضی دیوانعالی کشور — موسی قربانی 1392-01-10 16:32

ما به هیات سه نفره اعتماد داریم لذا لازم است کار خودشان را انجام دهند و هرچه سریعتر واحد ها را تحویل دهند و جلوی سوء استفاده این افراد را بگیرد." اینجا

ادامه مطلب ...

ادامه حذف اسناد و مدارک از سایت کوثر!

در پی شکایت مطرح شده علیه هیات خودسر، این هیات پس از حذف جدول درخواستی های پروژه کوثر به نشانی http://kosar-majles.com/index.php/2012-10-10-07-37-24/2012-10-10-07-41-03، این بار نیز دو جدول دیگر که مربوط به امتیازبندی های کذائی و بدون مبنای قانونی و منطقی و مشخصات واحدها و شرکای پروژه کوثر بود را نیز از سایت حذف کرد. نشانی دو جدول حذف شده بشرح زیر است:

ادامه مطلب ...

هر دم از این باغ بری می رسد: حذف جدول مربوط به درخواستی های پروژه از سایت کوثر چرا!?

پس از طرح شکایت علیه هیات سه نفره، جدول درخواستی های پروژه کوثر که حاوی اطلاعاتی در مورد میزان درخواستی های هیات خودسر در نوبت های مختلف بوده و با استناد به آن خیلی از مسائل روشن می شد در اقدامی تامل برانگیز به همراه چند لینک دیگر از سایت کوثر حذف شد!!

  ادامه مطلب ...

سهم هر سهامدار 358 نفره از فضای مفید احداث شده در پروژه کوثر

نظر به پیگیری برخی از سهامداران کوثر بدینوسیله اعلام می دارد که در حال حاضر باتوجه به این که کل فضای مفید احداث شده در عرصه مشاع متعلق به 358 نفر(573 سهم 78 متری)، معادل  53646 متر مربع می باشد، بنابراین بجز مشاعات، فضای های آموزشی، ورزشی و تجاری، سهم فضای مفید هریک از سهامداران 78 متری مالک زمین از کل فضای احداث شده در پروژه معادل 93.6 متر مربع و سهم هر یک از سهامداران 156 متری مالک زمین، معادل 187 متر مربع می باشد.

دو نماینده ادوار مجلس از سوی بازپرس شعبه 3 کارکنان دولت احضار شد

خبرگزاری فارس
سیاسی - مجلس
شماره : 13920306001018
92/03/07 - 11:39

با شکایت وکیل کمیته نظارت بر عملکرد هیئت سه نفره پروژه مسکونی کوثر مجلس هفتم
دو نماینده ادوار مجلس از سوی بازپرس شعبه 3 کارکنان دولت احضار شدند
وکیل منتخب کمیته نظارت بر عملکرد هیئت سه نفره پروژه مسکونی کوثر مجلس هفتم از احضار دو نماینده ادوار به بازپرسی خبر داد و گفت: پرونده مالی پروژه مسکونی مذکور در دادسرای کارکنان دولت در دست بررسی است.

ادامه مطلب ...