گزارش های کارشناسی درمورد اضافه دریافتی های متهمین پرونده بابت قیمت خرید زمین!(مختص شکات پرونده)


نظر باینکه بعضی ها براحتی دروغ می گویند و نتایج گزارشات کارشناسی را برخلاف واقع جلوه می دهند و از بیم علنی شدن نتایج کارشناسی جامعی که در شرف انجام است به هر وسیله ای متوسل می شوند تا شاید مانع از تحقق آن شوند و در همین راستا وانمود می کنند که روزگار چنان دگرگون شده است که  شکات به متهمین پناه برده و در مورد روند پرونده و چگونگی پرداخت هزینه های دادرسی از متهمین استفتاء و استعلام می کنند و آنها نیز در نقش دایه مهربانتر از مادر برای شکات خط مشی تعیین می کنند!!، لاجرم برای افشای هرچه بیشتر چهره واقعی بعضی ها، اینک نتایج 2 گزارش قبلی کارشناسان رسمی دادگستری در مورد اضافه دریافتی متهمین تنها بابت خرید زمین که فقط مربوط به یک مقطع زمانی کوتاه(زمستان 85 لغایت بهار 86) می باشد در پی آمده است. لازم به تاکید است که هم اکنون کارشناسی جامع توسط هیات سه نفره کارشناسان در شرف انجام است که پس از ارائه گزارش باطلاع سهامداران خواهد رسید:

 

الف-چکیده گزارش کارشناس اول (حبیب سلیمان زاده) 

ادامه مطلب ...

قیمت زمین پروژه و علت عدم شفافیت و انتشار گزارش و اسناد مربوط به عملکرد هیات خودسر در سایت رسمی پروژه!!


پروژه «آفتاب» متعلق به نمایندگان مجلس هشتم در سال 90 با مدیریت آقایان مقیمی استاندار فعلی استان مرکزی و تابش رئیس وقت سازمان مسکن آغاز و در سال 92 با بهترین مصالح که بگفته آقای غیاثوند معاون اداره کل بودجه و امور مالی مجلس شورای اسلامی اغلب از ایتالیا و فرانسه تامین شده، تکمیل و تحویل سهامداران آن شد.

لطفا سری به پایگاه خبری این پروژه بزنید و شفافیت عملکرد مدیریت آفتاب و صدها گزارش و سند و مدرک مربوط به پیشرفت گام به گام این پروژه را بررسی و مطالعه کنید آنگاه به پایگاه رسمی پروژه کوثر که از سال 85 آغاز و هم اکنون بصورت ناقص به سهامداران تحویل می شود و بسته بودن و عدم شفافیت عملکرد 8 ساله متهمین و هیات خودسر تحمیل شده به سهامداران پروژه را مقایسه کنید تا به دلایل پنهان کاری ها و عدم شفافیت سه نفری که تنها بخاطر انتقال سند مشاعی زمین بنام خود، بیش از 7 سال خود و خواسته هایشان را بر اعضا تحمیل کرده اند پی ببرید:

 

1)پایگاه خبری پروژه آفتاب متعلق به مجلس هشتم:

 

http://aftab22.com/

 

2)پایگاه خبری پروژه کوثر:

 

http://kosar-majles.com/

 

در پروژه ای که 8 سال از عمرش می گذرد و قیمت تمام شده هر متر مربع آن با مصالح نامرغوب تقریبا برابر است با قیمت تمام شده هر متر مربع پروژه «آفتاب» و ارزش آن صدها میلیارد تومان بوده است، حتی به تعداد انگشتان یک دست هم گزارش و سند و مدرکی که حاکی از اطلاعات مربوط به مراحل مختلف ساخت این پروژه و عملکرد بسته هیات خودسر و پیمانکار و ناظر و سایر کارکنان خانوادگی متهمین باشد مشاهده نخواهید کرد. تا کنون از خود پرسیده اید چرا هیچ گزارش و سند و مدرکی در این سایت منتشر نمی شود!!؟؟  ادامه مطلب ...

شکایت جمعی از نمایندگان مجلس خطاب به دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد هیات خودسر!

شکایت جمعی از نمایندگان مجلس خطاب به دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد هیات خودسر. گفتنی است که برخلاف آنچه که در نامه قید شده؛ ایرج ندیمی استعفا نداده و کماکان در هیات سه نفره حضور دارد.

دادستان تهران به اسناد سوءاستفاده از دیزل ژنراتور و سایر امکانات مجلس در یک پروژه شخصی رسیدگی نماید!؟

پروژه مسکونی کوثر پروژه ای است شخصی و غیرتعاونی متعلق به 358 سهامدار که در سال 86 سند آن بصورت غیرقانونی بنام 3 نفر ثبت شده و از آن تاریخ به یک بنگاه اقتصادی خانوادگی تبدیل و مورد سوء استفاده هیات خودسر سه نفره ای قرار گرفته است که خود را بدروغ هیات منتخب 3 نفره می خوانند و هم اکنون بدلیل شکایات شکات، پرونده ای علیه آنان در شعبه سوم دادسرای ویژه کارکنان دولت مطرح و درحال رسیدگی است.

با این که هم اکنون اکثریت سهامداران این پروژه را نمایندگان و کارکنان مجلس و برخی نمایندگان ادوار تشکیل می دهند لیکن حدود 80 نفر نیز بصورت متفرقه در آن سهیم شده اند و بلحاظ سازمانی هیچ ارتباطی به مجلس و یا تعاونی ها ندارد و بصورت کاملا بسته و خودسرانه و بدون نظارت اعضا اداره می شود و مقرر بوده حداکثر تا سال 89 از قرار هر متر مربع 700 هزارتومان در 9 طبقه مسکونی و 358 واحد با مصالح لوکس احداث و تکمیل و به سهامداران آن تحویل شود. اما احداث آن به قیمت دو برابر مبلغ تعهد شده 7 سال بطول انجامیده و اکنون نیز بصورت ناقص و با مصالح نامرغوب تحویل سهامداران می شود!!

علاوه بر این در طول 7 سال گذشته سوء استفاده های زیادی هم در این پروژه صورت گرفته است که پیش از این به بخشی از آنها اشاره شده و در آینده نیز تخلفات اصلی افشا خواهد شد.یکی از سوءاستفاده های انجام شده در این پروژه سوءاسفاده از امکانات عمومی است که بعنوان مثال اسناد یکی از آنها در همین پست منتشر شده است.  
ادامه مطلب ...

نامه های ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی و مصری نماینده مجلس در مورد امضا و نوشته های مجعول(جدید)

اطلاعیه مهم جدید

این پست را حتما همراه با 5 پست جدید قبلی مطالعه بفرمائید:


ادعاهای ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و عبدالرضا مصری عضو هیات رئیسه مجلس در مورد جعل امضا و شیوه گرفتن نامه توسط متهمین از آنها خواندنی است.
براستی آیا هر وسیله ای برای رسیدن به مقاصد ....را توجیه می کند!؟ پس از خواندن نامه های ایندو، قضاوت با شماست: 

ادامه مطلب ...

دعوت از هیات خودسر برای مناظره با وکیل شکات و اطلاعیه های مهم 5 مهر 1393 هیات پیگیری(جدید)

اطلاعیه مهم جدید


الف--طبق اسناد و مدارک موجود در شهرداری، مبلغ دریافت شده توسط اعضای تعاونی شهرداری منطقه 2 بابت فروش زمین موسوم به کوثر به هیات سه نفره، صدها میلیون تومان متفاوت با رقمی است که متهمین بابت خرید زمین از این تعاونی اعلام کرده اند.

ادامه مطلب ...

اطلاعیه بسیار مهم: اسامی بیش از 100 شاکی و صورتجلسه 87 تن از نمایندگان و کارکنان و شکایت 40 نماینده خطاب به لاریجانی(جدید)

اطلاعیه مهم جدید


تاکنون متهمین پرونده کوثر به منظور انحراف افکار عمومی، شایع کرده بودند که تعداد انگشت شماری از بدهکاران پروژه بخاطر سهم خواهی از هیات خودسر اقدام به شکایت کرده اند!

اگر تاکنون بنا به مصالحی در این باره سکوت اختیار کرده و از انتشار اسامی شکات و مفاد صورتجلسه ها خودداری می کردیم اینک برای تنویر ذهن سهامداران محترم اعلام می دارد: 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه مهم: صورتجلسه مورخه 24/11/91 مبنی بر شکایت 88 از تن شرکای پروژه مسکونی کوثر(جدید)

                                             

اطلاعیه مهم جدید

بنام خدا


صورتجلسه مورخه 24/11/91 هشتاد و هشت تن(88) از شکات و شرکای پروژه مسکونی کوثر


باتوجه به خودداری هیات سه نفره از تشکیل مجمع عمومی پروژه مسکونی برای ادای توضیحات و ارائه گزارش عملکرد خود در طول 6 سال گذشته، لاجرم با پیگیری بعضی از شرکا و مالکین اصلی این پروژه به منظور بررسی مسائل مالی و اقدامات غیرقانونی کمیته سه نفره مستقر در پروژه و عدول آنان از امانت داری، جلسه ای در تاریخ 24 بهمن ماه 1391 با حضور اکثریت شرکاء پروژه مرکب از نمایندگان و کارکنان مجلس، در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تشکیل گردید و پس از استماع گزارش جامع و کارشناسانه ای که در مورد تخلفات گسترده و اجحافاتی که نسبت به حقوق 358 مالک اصلی عرصه و اعیانی پروژه تهیه و در جلسه قرائت کردند بحث و بررسی و تبادل نظر به عمل امد. 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه مهم هیات خودسر یا فریب افکار عمومی!؟(جدید)

اطلاعیه مهم جدید


چند روز قبل هیات خودسر تحمیل شده به سهامداران، پیامک جهت دار زیر را برای همه اعضا ارسال کردند: «...اطلاعیه مهم در بخش آخرین خبرها در سایت رسمی پروژه...» 

ادامه مطلب ...

سهامدارانی که واحدهای آنان بدلیل نپرداختن قدرالسهم خود به نصف تقلیل یافته است(جدید)

اطلاعیه مهم جدید


هیات خودسر در تاریخ 26/5/62 همراه با لیست اسامی سهامدارانی که از نگاه آنان به پروژه بدهکار محسوب می شوند، اسامی تعدادی از سهامداران را هم منتشر و اعلام کرد که سهم این افراد بدلیل بدهکاری زیادشان به پروژه از یک واحد 158 متری به واحد 75 متری تقلیل یافته است. اما بعدها این لیست را هم همراه با لیست اسامی بدهکاران به پروژه از سایت حذف کرد.

ادامه مطلب ...