تحویل موقت پروژه ناقص؛ فرار رو بجلو و ترفند جدید هیات خودسر برای دلمشغولی اعضا و امضا گرفتن!

نظر به پرونده مطروحه در دادسرا علیه هیات خودسر و فشارهای قانونی ای که جهت رسیدگی به تخلفات و وادار کردن این سه به تمکین از خواسته های مشروع 358 سهامدار پروژه کوثر و استیفای حقوق کامل انان وارد می شود وهمچنین با توجه به عدم پایبندی هیات خودسر به آخرین وعده خلاف واقع خود مبنی بر تکمیل و تحویل آپارتمان ها تا شهریور 92، این هیات اخیرا در اقدامی عجولانه و با هدف سلب مسئولیت و فرار از مسئولیت تحویل پروژه تکمیل شده به قیمت تعهد شده در موعد مقرر و ایجاد دلمشغولی های جدید برای عده ای از سهامداران مستاصل و بی اطلاع از همه واقعیت ها و حقوق خود، اطلاعیه ای را بشرح زیر در سایت کوثر منتشر کرده است:  " عضو محترم پروژه مسکونی کوثر ، با سلام انشاالله با توجه به برنامه ریزی برای تحویل موقت، واحدهای بلوک A از روز شنبه ششم مهر ماه بترتیب تحویل موقت (جهت تجهیز ) خواهد شد اعضایی که شماره واحد آنها از 9 الی 16 می باشد بعد از تسویه حساب با امور مالی نسبت به گرفتن کلید واحد خود اقدام نمایند .روز های تحویل موقت فقط شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 14 الی 17 می باشد . واحدها و بلوکها به ترتیب آماده بودن اعلام خواهد شد. ضمنا تحویل قطعی بعد از تامین آب، گاز و برق متعاقبا اعلام خواهد شد.هیات منتخب سه نفره"
در این ارتباط ضمن تاکید بر خودداری اعضا از امضای هرگونه نامه و صورتجلسه ای نظر سهامداران محترم را به نکات مهم زیر جلب می نماید:
1-هیات خودسر پس از انکه سند پروژه مشاعی کوثر را بصورت غیرقانونی بنام خود ثبت کرده و در نتیجه سهامداران را در کار انجام شده ای قرار داده و انان را به اکراه وادار به تمکین از تمام خواسته های خود می کند، متعهد شده است پروزه را با مصالح مرغوب و عالی و به قیمت های اعلام شده در همین سایت، به سهامداران تحویل دهد.
علیرغم گذشت سال ها از انقضای مهلت تکمیل و عمل سهامداران به تعهدات مالی خود، هنوز بخش زیادی از پروژه و بلوک های دیگر ناقص است و وجوه دریافت شده از اعضا هم هیچ تناسبی با تعهدات آنان ندارد.
2-با توجه به مشاعی بودن پروژه و اعتراضات و شکایات مطرح شده و اظهارنامه های ارسالی، حتی در صورت تکمیل این پروژه و تمامی بلوک ها هم مادامیکه تقسیم و افراز قانونی صورت نگرفته و تکلیف مشاعات از جمله 80 واحد اضافه احداثی و واحدهای تجاری مشخص نشده و از عملکرد 7 ساله هیات حسابرسی کامل به عمل نیامده، تحویل خودسرانه واحدهای تکمیل نشده آنهم تحت عنوان تحویل موقت غیرقانونی است و نوعی فرار رو بجلو و تنها برای رفع مسئولیت از خود و انداختن توپ به داخل زمین سهامداران صورت می گیرد.
3-به بهانه تحویل کلید، ارائه هرگونه رسید و امضای هرگونه صورتجلسه و تعهدنامه و اقرارنامه قطعا بزیان اقدام کننده تمام خواهد شد و موکدا توصیه می شود که از این اقدام خودداری شود.
4-تحویل موقت و غیرقانونی واحدها، قبل از تکمیل همه بلوک ها و واحدها و محوطه سازی و تقسیم و افراز قانونی پروژه، ترفندی جز فریب و دلمشغولی جدید نیست و جز توجیه اقدامات غیرقانونی انجام شده، هیچگونه حق و امتیازی برای سهامدار و تحویل گیرنده کلید آپارتمان ایجاد نمی کند!
4-باتوجه به بلاموضوع بودن تقسیم واحدها، پرداخت هرگونه وجوه اضافی به هیات خودسر بزیان پرداخت کننده تمام خواهد شد.
بدیهی است که تفکیک و تقسیم عادلانه واحدها تنها پس از تکمیل پروژه و انجام تعهدات هیات خودسر و استیفای حقوق کامل سهامداران و مختومه شدن پرونده جزائی و حقوقی میسر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد