متهمین و کیانوش کیانی چرا گزارش حسابرسی کذائی از کوثر را در اختیار شرکا قرار نمی دهند!؟

با وجود اینکه موسسه حسابرسی بابت انجام این حسابرسی صوری حدود 140 میلیون تومان از محل حساب های پروژه کوثر دریافت کرده است، تا این لحظه علیرغم پیگیری های مکرر و تقدیم دادخواست تامین دلیل از سوی شورای حل اختلاف، هنوز گزارش باصطلاح حسابرسی انجام شده توسط وی و متهمین در اختیار شرکای کوثر و وکلای شکات قرار نگرفته است!! آیا از خود پرسیده اید چرا!؟

****************

 در پی درخواست وکلای بیش از 100 شاکی و معترض نسبت به عملکرد محسن کوهکن، ایرج ندیمی و طاهر آقا برزگر از شعبه رسیدگی کننده به پرونده، مبنی بر انجام حسابرسی و کارشناسی کامل توسط کارشناسان منتخب دادگستری، از عملکرد 8 ساله متهمین در پروژه کوثر، متهمین بدون کسب مجوز از 358 شریک کوثر، به منظور لوث کردن این تقاضا، خود مبادرت به انعقاد قراردادی با موسسه حسابرسی امین تدبیر بصیر کرده و با پرداخت بیش از 100 میلیون تومان به این موسسه از آنها می خواهند که اقدام به حسابرسی نماید!

این درحالیست که کیانوش کیانی فرزند ابراهیم متولد اصفهان و کارشناس دادگستری در اصفهان از نزدیکان محسن کوهکن که توسط او در سال 86 سهمی از پروژه کوثر را دریافت و هنوز پرداختی های وی بایت دریافت این سهم هم مشخص نیست، عضو هیات مدیره سه نفره این موسسه می باشد و برابر مقررات جاری بدلیل ذینفع بودن مجاز به انعقاد قرارداد و انجام حسابرسی نبوده است!!

نکته در خور توجه در اینجاست؛ با وجود اینکه موسسه حسابرسی بابت انجام این حسابرسی صوری حدود 140 میلیون تومان از محل حساب های پروژه کوثر دریافت کرده است، تا این لحظه علیرغم پیگیری های مکرر و تقدیم دادخواست تامین دلیل از سوی شورای حل اختلاف، هنوز گزارش باصطلاح حسابرسی انجام شده توسط وی و متهمین در اختیار شرکای کوثر و وکلای شکات قرار نگرفته است!! آیا تاکنون از خود پرسیده اید چرا!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد