اطلاعیه های جدید 12-1

توجه توجه- باز هیات خودسر با برگزاری جلسه روز یکشنبه، ضمن جوسازی و فرافکنی و به بهانه واهی اینکه می خواهند پروژه را بخوابانند مصمم است از شرکت کنندگان برای رسیدن به مقاصد و تطهیر عملکرد خود امضا بگیرند!

  اطلاعیه 1 کوثر

پس از انکه هیات خودسر بصورت غیرقانونی سند ملک مشاعی را بنام خود ثبت کرد خود را مالک مطلق پروژه تلقی و در 7 سال گذشته خواسته های بی پایان خود را به سهامداران تحمیل و پروژه را به بنگاه اقتصادی خانوادگی تبدیل کرده است.

اطلاعیه 2 کوثر

هیات خودسر هم اکنون متهم به ارتکاب بیش از 7 عنوان مجرمانه کیفری است و پرونده کیفری اینک مراحل حساس خود را طی می کند و عنقریب نتایج خوشایند آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

اطلاعیه 3 کوثر

پروژه کوثر با تمام مشاعات آن متعلق به 358 نفری است که در سال 86-85 قیمت زمین را پرداخته اند. اما هیات خودسر در سال 92 به بهانه تقسیم واحدها از مراجعین وکالتنامه هائی را با دریافت کرده است که در آن قید شده شما تنها مالک یک واحد...می باشید!

اطلاعیه 4 کوثر

درپی شکایت حدود 30 تن از سهامداران کوثر علیه هیات خودسر، وکلای پرونده درجهت استیفای حقوق موکلین خود اقدامات مفید و موثری را انجام داده اند که بزودی اخبار خوشایند آن به اطلاع اعضای کوثر خواهد رسید.

اطلاعیه 5 کوثر

هیات خودسر دررابطه با 80 واحد اضافی طبقات دهم و یازدهم و واحدهای تجاری که متعلق به همه سهامداران است نقشه هائی در سرداشت که باید از ادامه خودسری ها و نقل و انتقالات خودسرانه آنها جلوگیری به عمل می آمد.

اطلاعیه 6 کوثر

در اولین گام برای تسلط سهامداران بر پروژه و پایان دادن به اقدامات خودسرانه هیات خودسر، با پیگیری های بعمل آمده و صدور قرار تامین از ادامه اقدامات خودسرانه این هیات جلوگیری شد.

اطلاعیه 7 کوثر

به موجب قرار صادره از سوی بازپرس دادسرا؛ از تاریخ 31/4/93 هرگونه نقل و انتقال آپارتمان ها و واحدهای اداری و تجاری توسط هیات خودسر ممنوع اعلام شده است.

اطلاعیه 8 کوثر

اینک که خواب های هیات خودسر برای 80 واحدهای جدیدالاحداث و تجاری نقش برآب شده و نمی تواند به نقل و انتقالات دلخواه خود ادامه دهد، باز می خواهد عده ای نااگاه را وجه المصالحه  قرار داده و از آنان امضا بگیرد. در جرائم آنان مشارکت نکنید!

اطلاعیه 9 کوثر

 به جوسازی های متهمین توجه نکنید. قرار صادره به هیچوجه مانع از انجام تعهدات هیات خودسر در قبال سهامداران و تکمیل پروژه و یا نقل و انتقال سهامداران به نسبت " قدرالسهم" خود نیست و تنها مانع از ادامه خودسری های آنان می شود و لاغیر!

اطلاعیه 10 کوثر

بموجب نظر هیات کارشناسی تنها تا تیرماه 86 فقط بابت خرید زمین بیش از یک میلیارد تومان از سهامداران اضافه دریافت شده است. با حسابرسی کامل حجم اختلاف حساب در 7 سال گذشته معلوم خواهد شد!؟

اطلاعیه 11 کوثر

بزودی طی گزارشی سهامداران پروژه از پشت پرده حسابرسی صوری و کمیت و کیفیت هزینه های پرداختی باخبر خواهند شد.

اطلاعیه 12 کوثر

بزودی با برگزاری جلسه ای، سهامداران از پیگیری های بعمل آمده و پیشرفت کار اگاه و گزارش هیات سه نفره کارشناسان و مدارک تخلفات عدیده هیات خودسر در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد