نامه نگاری های قربانی و نگرانی های او و هیات خودسر!؟


آقای قربانی نماینده سابق مجلس و مستشار کنونی دیوان و رفیق شفیق هیات سه نفره!

اگر شما دو سهم در پروژه کوثر دارید، دیگران هم در این پروژه سهیم هستند و حق دارند در مسیر قانونی نسبت به عملکرد هیات خودسری که قرار بوده این پروژه را حداکثر تا پایان سال 88 تکمیل و در اختیار سهامداران ان قرار دهد اعتراض کرده و خواهان حسابرسی از آن شده و حتی در محاکم قضائی طرح شکایت نمایند. 

هدف شما از تماس تلفنی با بازپرس شعبه رسیدگی کننده به پرونده و این قبیل نامه نگاری ها چیست؟



از چه چیزی نگرانید!؟ چرا از ابتدای سال 1386 تا پایان فروردین سال 92 که دهها نفر از سهامداران( که اتفاقا همگی همکاران سابق شما در مجلس بوده اند) پیوسته از عملکرد هیات خودسر در پروژه شاکی بودند و بارها به هیات و رئیس مجلس نامه های متعدد نوشته و خواهان انجام حسابرسی از پروژه و تغییر ترکیب هیات خودسر بودند حتی برای یکبار هم به فکر تشکیل هیات نظارت نیافتادید، اما پس از این که کاسه صبر معترضین لبریز و 87 نفر از آنان در تاریخ 24/11/91 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گرد هم امدند و هیات نظارت و پیگیری بر عملکرد هیات خودسر را انتخاب کردند تا به موجب صورتجلسه تنظبم شده در مقام استیفای حقوق همه سهامداران برآمده و علیه این هیات در محاکم دادگستری طرح شکایت کنند، دوماه بعد به ناگاه جنابعالی و هیات خودسر در 28/1/92 به صرافت افتادید تا هیات نظارت باب میل این سه تن را تشکیل دهید!؟

مبنای مشروعیت هیات پیگیری و نظارت و اهداف و ماموریت آن و همچنین عملکرد این هیات مستند و معلوم است(اینجا)، مبنا و مستند مشروعیت، اهداف و ماموریت شما و اقداماتی که در جهت استیفای حقوق سهامداران انجام داده اید کدامند!؟

با فرض مشروعیت شما، اساسا پس از تشکیل چرا بجای استیفای حقوق سهامداران به کارشکنی و نامه نگاری های جانبدارانه بنفع هیات خودسر روی آورده و بصورت شفاهی و مکتوب در مقام لوث کردن پرونده شکوائیه ای هستید که بدون ایجاد کوچکترین وقفه و خللی در ادامه کار پروژه، به آرامی مسیر قانونی خود را طی می کند!؟

چرا اصرار دارید اعتراض و شکایت دستکم 87 سهامداری که مالک حدود 150 سهم پروژه کوثر هستند را به 19 نفر تقلیل دهید؟ چرا نام و شماره تلفن سایر سهامداران را اعلام نمی کنید تا پس از اطلاع رسانی به انان متوجه شوید که تعداد ناراضیان و شاکیان چه میزان است!؟

چرا از انجام حسابرسی بیطرفانه و موردنظر شاکیان و 87 سهامدار اصلی پروژه نگرانید و عجولانه اصرار دارید که شرکت مورد نظر هیات خودسر با سرمایه پروژه این عمل را انجام دهد!؟

باید پاسخ دهید که اعتراض و شکایت 87 نفر بجز آنکه باعث سرعت گرفتن اجرای پروژه معوقه شده، کدام خلل را به پیشرفت پروژه وارد ساخته است که بخود اجازه می دهید با نامه نگاری های خود خطاب به بازپرس شعبه مسیر پرونده را منحرف سازید!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد