پیامک های جدید ارسالی به سهامداران کوثر:

 پیامک های جدید ارسالی به سهامداران کوثر: 

 

1-در پی شکایت علیه هیات خودسر، اعمال نفوذ، نامه نگاری و دخالت های مکرر، بیجا و جانبدارانه با عنوان رئیس کمیته نظارت و نماینده بیش از 400 نفر!! در پرونده کیفری کوثر چرا و با چه هدفی صورت می گیرد!؟

2-در پی انتشار اسامی عده ای با عنوان بدهکاران در سایت کوثر، جمعی از اعضا اعلام می کنند که کلیه وجوه تعهد شده پرداخت گردیده و ارقام اعلام شده، اضافه مطالبات هیات خودسر در مورد تقسیم غیرقانونی واحدهاست.

3-چرا هیات خودسر مشخصات 17 واحد رسمی خود و میزان پرداختی ها و بدهی هایش را در سایت منتشر نکرده است!؟

4-تعهدات سهامداران در قبال پروژه کوثر بجز پرداخت سهم قیمت زمین، از قرار هر متر مربع 8347679 ریال تا زمان تکمیل پروژه بوده است. هیات خودسر هم 32 ماه قبل باید پروژه را با مصالح لوکس تکمیل و به سهامداران تحویل می داد. کسانی که وجوه فوق را پرداخته اند می توانند ضرر و زیان ناشی از دیرکرد تعهدات هیات را از آنها مطالبه نمایند.

5-هیات خودسر بیش از 3 سال است که تکمیل پروژه را خود به تاخیر انداخته و بیش از تعهدات سهامداران از آنان وجه مطالبه کرده است. هرگونه زیاده خواهی و بدهکار کردن افراد و تحمیل جریمه به آنان فاقد وجاهت قانونی است و پرداخت آن توسط اعضا ظلم به خود و دیگران است.

6-چرا هیات خودسر تکلیف 80 واحد اضافی بنا شده در طبقات جدید مجتمع کوثر و واحدهای تجاری را مشخص نمی کند؟ مادامیکه سهامداران به حق و حقوق خود واقف نیستند و در برابر زیاده خواهی های این هیات سکوت کرده و یا با آنها همراهی می کنند، خودسری های این هیات ادامه خواهد یافت.

7-شهریور 92 هم فرا رسید و هیات خودسر باز به تعهدات خود مبنی بر تکمیل و تحویل واحدها به سهامداران عمل نکرد!؟ مادامیکه بعضی از اعضا بی تفاوت هستند، این هیات با تکیه بر بی تفاوتی آنان و عدم آگاهی خریداران جدید واحدها به خودسری ها و نقض تعهداتش ادامه خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد