متن صورتجلسه 86 تن از شرکای کوثر در 24 بهمن 91


1-تعداد اولیه خریداران ملک پروژه کوثر که درواقع مالک اصلی زمین کوثر می باشند در مجموع 265 نفر و همگی جزء نمایندگان ادوار و کارکنان مجلس بوده اند و تعداد 358 سهام این پروژه بصورت مشاعی متعلق به همه آنها است. عده ای از این 265 نفر یا صاحب 358 سهم پروژه کوثر در ظرف 5 سال گذشته همه یا بخشی از سهم خود را به افراد متفرقه واگذار کرده اند بنابراین افراد جدید جایگزین مالکین اولیه شده و از حقوق آنها در پروژه برخوردارند.

بر این اساس حداکثر 358 نفر، بطور مشاعی و به نسبت سهم خریداری شده در پروژه کوثر شریکند. اما هیات خودسر بنا بدلایل مشخص پیوسته اصرار دارد که تعداد شرکای پروژه را 440 نفر اعلام کند!! که این ادعای کذب و موهوم فاقد هرگونه وجاهت است و بجز خریداران اولیه زمین و جانشینان آنها هیچکس دیگری در این پروژه کوچکترین نقش و سهمی ندارند و اگر در آینده با رضایت همه 358 صاحب سهم اولیه، هریک از واحدهای احداث شده در طبقات 10 و 11 بفروش برسد، این تعداد از افراد جدید تنها مالک همان واحدهای خریداری شده خواهند شد و در فضای تجاری و درآمد ناشی از فروش دو طبقه 10 و 11 کوچکترین سهمی نخواهند داشت.

2-پس از تشکیل کمیته پیگیری و نظارت که عده ای بشدت از روشنگری ها و پیگیری های انان به وحشت افتاده اند، عامدانه اصرار دارند که کمیته نظارت و پیگیری را نماینده 10 درصد از شرکای پروژه کوثر وانمود نمایند!

این درحالیست که 86 شریک دارنده بیش از 150 سهم از کل سهام پروژه کوثر بدلیل این که شماره تماس یکدیگر را در اختیار داشتند در جلسه 91/11/24 کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گرد هم آمدند و با انتخاب اعضای کمیته نظارت و پیگیری، صورتجلسه زیر را هم به تصویب رساندند تا برای اولین بار از طریق این کمیته بصورت جدی در مقام استیفای حقوق همه 358 صاحب سهم و جلوگیری از استمرار خودسری های هیات سه نفره برآیند. تصویر صورتجلسه این نشست و امضای اشخاص حاضر در آن در پی آمده است.(اسامی عمدا حذف شده است):



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد