هیات سه نفره مشخصات 17 واحد اختصاصی خود را اعلام کند!


یکی از روش های نخ نما شده و غیراخلاقی هیات سه نفره برای منحرف کردن افکار از واقعیات و تخلفات گسترده ای که در پروژه کوثر رخ داده و می دهد این است که همواره تلاش می کند بجای پاسخگوئی به شبهات، هرگونه انتقاد و روشنگری های منتقدین و معترضین را مساله ای شخصی جلوه دهد. همین روند در نشست روز جمعه نیز ادامه یافت و هیات سه نفره که در برابر روشنگری های یکی از اعضای کمیته نظارت و پیگیری های وی کاملا منفعل و مستاصل شده بود، سعی کرد تا مساله را به حاشیه بکشاند. شایان ذکر است که اعضای کمیته نظارت  از زمان انتخاب شدن در کمیته فعلا از پیگیری حقوق فردی خود صرفنظر کرده و در مقام استیفای حقوق همه کسانی هستند که به آنها نمایندگی داده اند. عضوی هم که روز جمعه به روشنگری در مورد مسائل پشت پرده پروژه کوثر پرداخت، خود و برادرش در مجموع تنها مالک یک واحد 156 متری و یک واحد 78 متری می باشند و لاغیر و خوشبختانه طبق مدارک زیر به مدت 2 سال تا تاریخ 1390/7/20 بیش از 25 میلیون تومان نیز اضافه پرداختی داشته اند و پروژه به انان بدهکار بوده است. مضافا بر این که تاکنون حتی در تقسیم غیرقانونی واحدها از انتخاب واحد برای خود نیز خودداری ورزیده است و تا حصول نتیجه و احقاق حقوق همه کسانی که آنها را انتخاب کرده اند کوچکترین ادعای شخصی ندارند و باوجود این که هیات سه نفره ایشان را برای مذاکره خصوصی هم دعوت کردند از شرکت در هرگونه مذاکره شخصی اجتناب ورزیدند.

اما در ادامه بعد از انعکاس پرداختی های این عضو، به تعداد واحدهای سه عضو هیات 3 نفره هم اشاره شده است و انتظار می رود که آنان نیز برای شفافیت هرچه بیشتر زمان و کل پرداختی های خود را تنها برای 17 واحد اختصاص یافته بنام بخویشتن و این که در کدام طبقات قرار گرفته اند را برای همگان اعلام کنند!!

                   1-واحد 156 متری عضو کمیته نظارت


                         2-واحد 78 متری آقای ح. ا

تعداد واحدهائی که تنها بنام هیات سه نفره و در زمان خرید زمین اختصاص یافته در پی آمده است. اما متاسفانه نه تنها از معاملات بعدی آنان با اعضائی که از روی اکراه و استیصال ناچار بفروش شده اند اطلاعی در دست نیست، بلکه تاکنون هیچ مدرکی هم مبنی بر میزان و زمان پرداختی ها و واحدهای انتخاب شده در معرض دید شرکا قرار نگرفته است!!

        3-واحدهای اختصاص یافته به هیات سه نفره در بدو پروژه

متاسفانه بدلیل عدم شفافیت و متمرکز شدن همه امور زیر نظر هیات سه نفره، هنوز از نقل و انتقالاتی که در چند سال گذشته احتمالا به نام هیات سه نفره و یا نزدیکان آنها صورت گرفته است اطلاعی دردست نیست! چنانچه اختصاص 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای هر یک از اعضای پروژه هم مد نظر واقع شود، در این صورت حجم بخشی از رانت استفاده شده توسط هیات سه نفره ملموستر و محسوستر خواهد شد!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد