سوءقصد برزگر و 50 نفر از کارکنان کوثر به جان عضو کمیته پیگیری!


برزگر به همراه 50 نفر از کارکنان پروژه، با چوب، چماق، سنگ و اسلحه و گاز اشک اور یکی از اعضای کمیته پیگیری را مورد سوءقصد قرار دادند!

امروز دوشنبه پس از آنکه یکی از اعضای کمیته پیگیری برای وصول رسید پرداختی ها و ابلاغ مصوبه این کمیته به پروژه مراجعه کرد، برزگر باتفاق اعضای دفتر پروژه، سه تن از پسرانش و کارکنان شاغل در پروژه از جمله نگهبانان مستقردر آن، ضمن جلوگیری از ورود نامبرده به داخل دفتر، به او حمله کرده و ایشان را با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی مورد هتاکی قرار دادند! دو تن از عابران و شاهدان عینی با مشاهده این رفتار برزگر و اطرافیانش به انان معترض شدند که توسط آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

پس از انکه این عضو کمیته قصد ترک محل را داشت، برزگر به منظور ایجاد رعب و وحشت و منصرف کردن او از پیگیری های خود، باتفاق پسرانش و کارکنان ستادی پروژه همراه با حدود 50 نفر از کارگران و نگهبان پروژه خیابان را مسدود و با چوب و چماق،  سنگ و شمشیر به اتومبیل نامبرده حمله و خساراتی به اتومبیل نیز وارد ساختند. حتی یکی از پسران برزگر با گاز اشک آور و اسلحه در مقام سوء قصد به عضو کمیته و دو شاهد عینی برآمد. پس از آنکه این عضو کمیته سوار بر اتومبیل خود محل را ترک کرد، برزگر حدود 5 اتومبیل با 20 سرنشین را به تعقیب خودروی او فرستاد. شایان ذکر است که سرنشینان یک خودرو و از شاهدان عینی با موبایل خود از مهاجمین در حالیکه با چماق و سنگ به خودروی این عضو کمیته حمله کرده اند عکس و فیلم تهیه کرده است.

گفتنی است که پیش از این نیز برزگر باتفاق پسرانش و کارکنان پروژه بعضی از سهامداران پروژه را مورد حمله و ضرب و شتم و هتاکی قرار داده بودند. آقای علی چراغزاده یکی از سهامدارانی است که هفته گذشته مورد ضرب و شتم این گروه واقع شد.

از روزی که کمیته پیگیری تشکیل شده است، برزگر و اطرافیانش با توسل به چنین اقداماتی که بیانگر استیصال و از دست دادن کنترل آنان است، قصد شانتاژ و منحرف کردن افکار و مرعوب و منصرف کردن اعضای کمیته و شرکایی را دارند که مطالبات قانونی خود را پیگیری می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد