مصوبات دومین جلسه کمیته پیگیری اعتراضات و حقوق شرکای پروژه کوثر


دومین جلسه کمیته پیگیری اعتراضات و حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر امروز در محل کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. در این جلسه در مورد تخلفات متعدد هیات سه نفره نامنتخب در پروژه کوثر و مصادیق عدم رعایت امانت داری توسط آنان بحث و بررسی به عمل آمد. در این جلسه دو تن از اعضای کمیته، گزارشی از تلاش های بعضی از هیات سه نفره جهت ایجاد تفرقه بین شرکاء و اعضای کمیته از جمله ارسال پیامک هائی به منظور انحراف افکار مخاطبین از وقایعی که در پروژه رخ داده است و همچنین انتشار شایعاتی در مورد پروژه باهدف منصرف کردن بعضی از سهامداران از پیگیری حقوق حقه خود ارائه دادند.

در این جلسه آقای شیسیان از اعضای سابق هیات، گزارشی در مورد بخشی از عملکرد هیات و تعداد سهام آنان ارائه داد و سرانجام موارد زیر باتفاق آرای حاضرین به تصویب رسید:

1-مقرر گردید قبل از هرگونه اقدام قضائی(کیفری-حقوقی)، طی نامه ای برای آخرین بار به هیات سه نفره اتمام حجت شود که در اولین فرصت لیستی از کلیه دریافت و پرداخت ها و تصویری از همه اسناد و مدارک مربوط به هزینه ها و درآمدها و همچنین مشخصات کلیه سهامداران فعلی پروژه در اختیار کمیته قراردهد.

2- از هرگونه نقل و انتقال و خرید و فروش اموال مشاعی پروژه و انتقال آن به دیگران خودداری و اتخاذ هرگونه تصمیمی را به حضور همه شرکای پروژه و بررسی دقیق حق و حقوق همه شرکا موکول نمایند.

 3-از آنجا که حتی با شکایت یکی از شرکا ممکن است دادگاه مانع از ادامه کار پروژه شود، به هیات سه نفره توصیه شود دست از اقدامات غیرقانونی و خودسرانه خود برداشته و اتخاذ هرگونه تصمیمی را به تصمیات مجمع عمومی که با رعایت تشریفات قانونی و از طریق انتشار آگهی در مطبوعات تشکیل خواهد شد موکول نماید.

4-از هیات سه نفره نامنتخب در مورد هدف و دلیل آنان از توسل به تنظیم صورتجلسه های جعلی و وادار کردن افراد بی اطلاع به امضای آن به بهانه تقسیم غیرقانونی، خودسرانه و ناعادلانه واحدها استعلام شود.

5-باتوجه به دایر شدن دفتر کمیته، نشانی این دفتر از طریق مطبوعات منتشر شود تا امکان ارتباط همه شرکای پروژه با کمیته پیگیری میسّر شود.  

6-به منظور اطلاع دقیق همه شرکای پروژه از وقایعی که در پروژه رخ داده و یا می دهد و همچنین اگاهی از اهداف کمیته پیگیری و نیز حقوق کامل خود، بویژه آندسته از شرکائی که سهام خود را از سهامداران اولیه خریداری کرده اند، بنحو مقتضی مشخصات و شماره تماس آنها تحصیل و اطلاع رسانی مقتضی صورت گیرد.

7-به هیات سه نفره ابلاغ شود درصورت تمایل و با اطلاع و هماهنگی قبلی می توانند در جلسه بعدی کمیته حضور یافته و ضمن دفاع از خود توضیحات لازم را ارائه دهند.

جلسه بعدی کمیته سه شنبه هفته آینده در مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد