الزام مراجعین به امضای وکالتنامه ای که نتیجه اش مغبون شدن شرکاست


هیات نامنتخب سه نفره در ادامه اقدامات مغایر با امانتداری، به بهانه تقسیم واحدها، اعضای مستاصل پروژه کوثر را بصورت نامشروع و غیرقانونی وادار به امضای وکالتنامه ای کرده است که دربند 2 آن قید شده است: "از این تاریخ علاوه بر واحد یاد شده در پروژه مسکونی کوثر، جنابعالی دارای حقوق و سهمی بصورت مشاء از محل پارکینگ و انبارها می باشید که متعاقبا بر اساس ضوابط... مشخص و اعلام می گردد"!

مفهوم بند مذکور این است که شرکای پروژه بجای سهیم شدن در همه مشاعات پروژه ازاز جمله 80 واحد جدید احداث شده وصدها متر مربع فضای تجاری تنها در پارکینگ و انبارهائی سهمیند که مشخصات و حدود آن نامعلوم است!!

این درحالیست که اولا، عرصه این ملک مشاعی و متعلق به 358 نفری است که ثمن آنرا در سال 85-86 پرداخته اند می باشد و بالتبع آثار این مالکیت در اعیانی ها و طبقات جدید احداث شده نیز جاری و ساری است.

ثانیا،هزینه احداث 80 واحد در طبقات 10 و 11 بلوک های پروژه توسط سهامداران تامین و بر روی ملک مشاعی آنان احداث شده است. فضای تجاری نیز متعلق به همه شرکاست.

همچنین در بند 3 این وکالت نامه قید شده است: "موکل متعهد است تا اتمام پروژه و تحویل قطعی، همراهی لازم به منظور تامین هزینه های مورد نیاز واحد یاد شده و مشاعات آن با هیات منتخب سه نفره داشته باشد"!

به موجب این بند امضا کنندگان پذیرفته اند که همچنان به هیات سه نفره بدهکارند!! این درحالیست که:

اولا، سهامداران حتی بیش از قیمت برآورد شده و تعهدات خود پرداخته اند؛ و باتوجه به دهها میلیارد درآمد حاصل از فروش واحدهای تجاری و اضافه واحدهای مسکونی احداث شده و جریمه ها و اضافه وجوه دریافت شده، همچنانکه در پست های قبلی اشاره شد، هیات به نسبت هر صاحب سهم 75 متری دهها میلیون تومان هم باید به اعضا مسترد نماید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد