پیامک های ارسال شده به شرکای پروژه در اولین نوبت


پس از تشکیل کمیته پیگیری حقوق شرکای پروژه کوثر، این کمیته به منظور اطلاع رسانی و آگاهی دادن اعضا نسبت به حقوق کامل خود در این پروژه، در چند نوبت اقدام به ارسال پیامک های مختلف بهآندسته از اعضائی کرده است که شماره موبایل انان در اختیار این کمیته بوده است. اعضائی که مایلند پیامک های ارسالی کمیته را در یافت کرده و برای ورود به مطالب وبنوشت رمز عبور دریافت کنند لازم است تلفن همراه خود را از طریق همین پایگاه(بخش تماس با من) در اختیار کمیته قرار دهند.پیامک های ارسالی نوبت اول به شرح زیر می باشد:

1-اطلاعیه شماره 1 کمیته 6نفره منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


سلام- تاکنون بدلیل عدم ارتباط شرکای پروژه مسکونی کوثر با یکدیگر، هیات نامنتخب سه نفره از این جدائی سوء استفاده کرده و علاوه بر اقدامات خودسرانه و عدم رعایت امانت داری، مرتکب اجحافاتی در حق 358 مالک پروژه اعم از مالکین اولیه و اشخاصی که بعدا سهم آنانرا خریده اند شده است. در پی تشکیل اولین مجمع در 24/11/1391 که با حضور جمع کثیری از شرکا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، کمیته ای مرکب از 6 وکیل دادگستری، قاضی و نماینده مجلس باتفاق آرا انتخاب شدند تا نسبت به استیفای حقوق مالکانه شما اقدام نمایند. درصورت همراهی با این کمیته، از تمام حقوق خود برخوردار خواهید شد.


2-اطلاعیه شماره 2 کمیته 6نفره منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


برخلاف آنچه که هیات سه نفره خود را "هیات منتخب" معرفی می کند، تاکنون بصورت رسمی هیچگونه انتخاباتی برای انتخاب این هیات توسط مالکین اصلی پروژه(358 نفر) صورت نگرفته است و آنان به صفت مسئولیت سابق خود در مجلس، ملک را بصورت امانی دراختیار گرفته و بنام خود سند زده اند، اما از حدود امین و امانتداری تجاوز کرده و به اقدامات خودسرانه ای روی آورده اند که به زیان شرکای پروژه تمام شده است.


3-اطلاعیه شماره 3 کمیته منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


باسلام- نتیجه اولین تشکیل کمیته منتخب و اقدامات و پیگیری های ان، وادار کردن هیات 3 نفره نامنتخب به برگزاری مجمع 11 اسفند 91 جهت پاسخگوئی در مورد عملکرد غیرقابل دفاع خود آنهم پس از 2 سال خودداری از تشکیل مجمع عمومی بوده است. با ما همراهی کنید تا از تمام حقوق خود برخوردار شوید.


4-اطلاعیه شماره 4 کمیته منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


زمین پروژه کوثر ملکی مشاعی و تماما متعلق به مالک 358 سهم اولیه و اشخاصی است که بعدا این سهم ها را از مالکین اولیه خریداری کرده اند. لذا همه فضاهای تجاری، مسکونی، آموزشی و مشاعات دیگر از جمله تمام واحدهائی که در عرصه این پروژه و در طبقات 10 و 11 احداث شده است بطور کلی متعلق به یادشدگان است و هرگونه نقل و انتقالی در آن مصداق تصرف عدوانی و فروش مال غیر است. با ما همراهی کنید تا از تمام حقوق خود برخوردار شوید.


5-اطلاعیه شماره 5 کمیته منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


باتوجه به این که کل فضای مفید احداث شده در عرصه مشاع متعلق به 358 نفر(573 سهم 78 متری)، معادل  53646 متر مربع می باشد، بنابراین بجز مشاعات، فضای های آموزشی، ورزشی و تجاری، سهم فضای مفید هریک از سهامداران 78 متری مالک زمین از کل فضای احداث شده در پروژه، معادل 93.6 متر مربع و سهم هر یک از سهامداران 156 متری مالک زمین، معادل 187 متر مربع می باشد.


6-اطلاعیه شماره 6 کمیته منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


طبق تعهدات هیات سه نفره ای که تاکنون با "ید امانی" بر امورات پروژه و ملک و حقوق شرکا مسلط شده اند، هریک از اعضا بابت هر متر مربع بنای مفید تیپ لوکس با مرغوبترین مصالح خارجی تنها متعهد به پرداخت مبلغ 834771 تومان با احتساب 25 میلیون تومان وام بانکی آنهم تا زمان تکمیل پروژه بوده است. وجوهی که شما پرداخته اید بسیار بیش از تعهداتتان است و بخشی از آن صرف احداث 2 طبقه اضافی و جرائم آن شده است. ضمنا سه سال از آخرین موعد تکمیل و تحویل پروژه منقضی شده و هنوز هیات نامنتخب به تعهداتش عمل نکرده است.


7-اطلاعیه شماره 7 کمیته منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


17766 متر مربع زمین پروژه کوثر متعلق به مالک 356 سهم است و هر سهامدار 78 متری مالک حدود 31 متر و هر سهامدار واحد 156 متری، مالک حدود 62 مترمربع از عرصه پروژه است.


8-اطلاعیه شماره 8 کمیته منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


باسلام-هیات 3 نفره نامنتخب علاوه بر وادار کردن شرکاء به امضای صورتجلسه های جعلی و کذب جهت توجیه اقدامات غیرقانونی خود، به بهانه تقسیم واحدها شما را وادار به امضای برگه ای کرده است که به موجب بند 2 و 4 آن اقرار کرده اید؛ همچنان بدهکار این پروژه هستید و سهمتان از مشاعات تنها پارکینگ و انباری است که وضعیت آنهم مشخص نیست. درحالیکه شما در همه مشاعات از جمله دو طبقه جدیدالاحداث، مغازه ها و فضای آموزشی و ...شریکید.


9-اطلاعیه شماره 9 کمیته منتخب پیگیری حقوق مالکانه 358 شریک پروژه کوثر


امضای هرگونه صورتجلسه های مجعول و دروغین هیات سه نفره پروژه کوثرعلاوه بر اینکه ممکن است برای امضا کننده تعهد ایجاد کند، می تواند مصداق مشارکت و یا معاونت در جرم جعل و توسل به عملیات متقلبانه برای ربایش مال دیگری باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد