تسهیلات بانکی دریافتی برای 358 نفر یا 440 نفر!؟


طبق مدارک و مستندات موجود 9 میلیارد تومان تسهیلات دریافتی از بانک بنام 356 سهامدار پروژه(با اغماض 360 نفر) اخذ شده است. بدهکار کردن هر سهامدار به مبلغ 25 میلیون تومان به بانک(بدون احتساب بهره آن) دلیل محکمی بر درستی این ادعاست. با این وجود؛

1-طبق اظهارات محسن کوهکن در هفته نامه تجارت فردا مورخ ۱۵ آبان ۱۳۹۱، میزان وام دریافتی 9 میلیارد تومان بوده است و وام 9 میلیاردی به صورت هر نفر 25 میلیون تومان به صاحبان واحدهای مسکونی پرداخت شده است. بگفته وی این وام توسط او و آقایان ‌ایرج ندیمی و برزگر بنام 440 نفر از کارمندان، ‌نمایندگان مجلس و برخی افراد متفرقه دریافت شده است.

اولا اعضای پروژه در تیرماه 1388 به هیات سه نفره وکالت دریافت تسهیلات بانکی را اعطا کرده اند، این درحالیست که بنا بر ادعای هفته نامه موصوف و تائید کوهکن دریافت این وام از سال 86 آغاز شده است!

دریافت وام قبل از اعطای وکالت تیرماه 88 اعضا به هیات با کدام مستند و مجوز بوده و در چه محلی مورد استفاده قرار گرفته است؟

ثانیا، اگر وام 9 میلیاردی بنام 440 نفر دریافت شده باشد، در این صورت بدهی هر عضو کوثر به بانک باید 20 میلیون تومان باشد، حال آن که برای هر عضو 25 میلیون تومان بدهی بانکی، بدون احتساب بهره بانکی منظور شده است!

رابعا-اگر بگفته کوهکن؛ تعداد کسانی که تسهیلات دریافت کرده اند 440 نفر باشند و برای هریک نیز 25 میلیون تومان وام دریافت شده باشد در این صورت تسهیلات دریافتی 11 میلیارد تومان خواهد بود و نه 9 میلیارد تومان!

خامسا، طبق مدارک موجود تعداد اعضای پروژه 358 نفر بوده اند. 82 نفرمازاد بر اعضای پروژه کوثر که بنام آنها وام دریافت شده است چه کسانی می باشند و با کدام مجوز تحت عنوان عضو پروژه کوثر برای انان وام دریافت شده است!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد