مجامع عمومی تشکیل شده از سال 1386 لغایت 1391 و مصوبات آن


با این که از آغاز شکل گیری پروژه کوثر تا به امروز 6 سال سپری شده است، اما متاسفانه هیات سه نفره بدلیل گروگانی که در اختیار داشته(صدور سند ملک بنام خود)، همه امورات پروژه را در اختیار خود گرفته و به هیچکس پاسخگو نیست و اجازه دخالت سایر اعضا در سرنوشت پروژه را نمی دهد، لذا در طول این مدت تنها سه بار نسبت به تشکیل مجمع عمومی اقدام کرده است که بجز مجمع عمومی سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور 1386 در صحن مجلس شورای اسلامی و مجمع عمومی مرداد ماه 1387 که با حضور اکثریت نزدیک باتفاق اعضا و مالکین اصلی پروژه در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این جلسه هیات سه نفره مدعی شدند که پروژه را حداکثر ظرف دو سال و از قرار هر مترمربع بین 900-700 هزارتومان(عرصه و اعیانی) با بهترین مصالح خارجی تکمیل و تحویل خواهند داد. سومین و آخرین نشست که در تاریخ 15 شهریو 1389 در محل پروژه تشکیل شد به دلیل اطلاع رسانی نامناسب و بی توجهی هیات سه نفره به خواسته های مشروع و قانونی اعضا و مالکین اصلی، با استقبال اکثریت اعضا مواجه نگردید و کمتر از یک سوم اعضا در آن شرکت کردند که اغلب نیز جز اعضای جدید پروژه بودند و از سوابق پروژه و حقوق خود اطلاع چندانی نداشتند. به همین دلیل هم هیات از تنظیم صورتجلسه و گرفتن امضا از حاضرین خودداری ورزید.
در مجمع عمومی تشکیل شده در مرداد ماه 1387 که با حضور اکثریت اعضا و مالکین اصلی پروژه در محل سابق مجلس شورای اسلامی تشکیل شد نیز بدلیل این که مصوبات مجمع با منافع جاری هیات سازگار نبود از تنظیم صورتجلسه خودداری شد!

مصوبات مجمع عمومی دوم مهمترین مصوبات این جلسه به شرح زیر بود:
1-عضویت دو منتخب مجمع عمومی در هیات سه نفره غیر منتخب که بدلیل کارشکنی و مخالفت هیات سه نفره بویژه آقای کوهکن هرگز عملی نشد.
2-انتقال اسناد رسمی بنام 358 مالک اصلی پروژه تا پایان سال 1387 که این مصوبه نیز تاکنون عملی نشده است.

مخالفت هیات سه نفره با حضور افراد منتخب مجمع در هیات سه نفره موجوددر جلسه مجمع عمومی پروژه کوثر که برای نخستین بار با حضور اکثریت مالکین اصلی پروژه در روز دوشنبه مورخ 1387/8/20 در محل مجلس شورای اسلامی سابق واقع در خیابان امام خمینی تشکیل گردید، مجمع تصمیم به انتخاب دو عضو جهت پیوستن به هیات سه نفره گرفت. اما در کمال تعجب هیات سه نفره و بویژه آقای کوهکن رسما اعلام کرد که زیر بار هیچگونه تغییری نمی رود و ترکیب هیات باید به همین صورت مرکب از کوهکن، ندیمی و برزگر باقی بماند!

وعده های هیات سه نفره نشست 1389/6/15

در آخرین جلسه ای که تحت عنوان مجمع عمومی در 89/6/15 با حضور حدود 70 نفر از اعضا تشکیل شد، برزگر، ندیمی و کوهکن در گزارشی که ارائه دادند اعلام کردند:
 یک-اهن آلات، میلگرد و کلیه مصالح مورد نیاز پروژه بصورت لوکس و درجه یک به قیمت مناسب از خارج خریداری شده است.
دو-اعلام کردند که از پیمانکار پروژه خلع ید کرده اند و خود مصمم هستند که این طرح را با مصالح خارجی درجه یک و با قیمت 16 درصد زیر قیمت پیمانکار خلع شده اجرا و قسمتی از پروژه را در سال 90 و الباقی را در اوایل سال 91 تکمیل و تحویل دهند و اطمینان دادند که بدلیل پیش خرید مصالح، اجرای پروژه مشمول تورم نخواهد شد.
شایان ذکر است که پس از آخرین جلسه مجمع عمومی که بصورت محدود در 15 شهریور 1389 تشکیل گردید، در طول این مدت علیرغم اصرار بسیاری از اعضاء مبنی بر تشکیل مجمع جهت ادای توضیحات هیات سه نفره در مورد عملکرد خود، این هیات پیوسته از تشکیل مجمع سرباز می زد تا این که با پیگیری های یکی از اعضای کمیته 6 نفره 6 نفره و جمع آوری نزدیک به 100 امضا مبنی بر اعتراض به اقدامات خودسرانه و غیرقانونی هیات و بویژه پس از اگاهی از تشکیل جلسه 24 بهمن ماه 1391 کمیته، هیات نیز به منظور تحت الشعاع قرار دادن جلسه مذکور، ناگزیر به اعلام تشکیل مجمع در روز جمعه 11 اسفند ساعت 3 بعداز ظهر شد!