توصیه های کمیته پیگیری به شرکای پروژه


1) با کمیته 6 نفره منتخب پیگیری حقوق سهامداران مرکب از نمایندگان، قضات و وکلای دادگستری که در پی استیفای حقوق شرکاء هستند، همراهی کنید تا بطور کامل به همه حقوق حقه خود دست یابید. به این منظور لازم است  شرکای پروژه تا زمان استیفای همه حقوق مالکانه خود با کمیته پیگیری همراهی و همکاری کنند و بدون اطلاع این کمیته اقدامی انجام ندهند.

2) هیات سه نفره همواره با مقاصد خاصی تنها از شرکای پروژه امضا گرفته و خود زیر هیچیک از رسیدها و یا آنچه قرارداد خوانده می شود را امضا نمی کند! همچنین هیات صورتجلسه های مجعول و یا جانبدارانه ای را بنفع خود و برای توجیه اقدامات غیرقانونی اش و به زیان شرکاء تنظیم می کند که متاسفانه بعضی از شرکا ناآگاهانه آنها را امضا می کنند. توصیه می شود از این پس بدون مشورت با کمیته 6 نفره هیچ اقدامی را در رابطه با پروژه کوثر انجام ندهید.

3) تنها نسبت به استیفای حقوق شرکائی اقدام خواهد شد که صورتجلسه مورخه 1391/11/24 را امضا کرده و به هیات منتخب 6 نفره برای پیگیری و استیفای حقوقشان وکالت داده و تا زمان استیفای حقوق کامل سهامداران با هیات منتخب 6 نفره همکاری می کنند.

4) کلیه شرکائی که مایلند از پیگیری های این کمیته بنفع خود برخوردار شوند، لازم است نام و نام خانوادگی و شماره تماس و ایمیل خود رااز طریق کادر "تماس با من" برای کمیته ارسال نمایند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد