عدم تناسب وجوه مطالبه شده با میزان پیشرفت پروژه!


چنان که در بخش تعهدات متقابل سهامداران و هیات سه نفره اشاره شد، هیات سه نفره متعهد به تکمیل پروژه ظرف 2 سال و هر یک از سهامداران و مالکین واحدهای 78 و 156 متری نیز موظف بوده اند متناسب با پیشرفت کار در ظرف دو سال مذکور هزینه های تعهد شده را بپردازند بنحویکه  تا زمان تکمیل پروژه مبلغ 1976010000 ریال با احتساب وام 30-25 میلیون پرداخت شود.
بنابراین هنگامیکه اعضای پروژه با سرکشی های ماهانه خود در طول 6 سال گذشته، هیچگونه سنخیتی میان میزان پیشرفت کار و وجوه مطالبه شده مشاهده نمی کردند، پرواضح است که بعضی از سهامداران اعتماد خود را نسبت به هیات و مجریان پروژه از دست داده و با عدم پذیرش ریسک، از زیاده خواهی های آنان استقبال نکنند بویژه این که هیات تاکنون از انتقال سند رسمی بنام سهامداران خودداری ورزیده است! نامه حدود 17 نماینده مجلس هشتم که خطاب به آقای کوهکن نوشته شده است نمونه ای برای تائید این ادعاست. آنان در قسمتی از این نامه نوشته اند: "...بازدید و مشاهدات عینی تعدادی از سهامداران از مراحل انجام پروژه شاهد وقفه و کندی در اجرای آن می باشد. درخواست اخیرا هیات مبنی بر واریز نمودن 20 میلیون تومان دیگر و پرداخت هائی که تاکنون صورت گرفته است تناسب و همگونی با سازها نداشته که این موضوع موجب نگرانی و ایجاد سوال هائی در بین سهامداران گردیده است".
نامه 1390/05/09 یکی از نمایندگان هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به آقای کوهکن دلیل دیگری بر درستی این ادعاست.

تصاویر پیوستی بیانگر میزان پیشرفت پروژه در دوره های مختلفصرفنطر از اسناد و مدارک موجود و گواهینامه تضمین کیفیت بتن آماده به شماره 1001/الف-89 مورخ 28/9/89 حاکیست که بتن ریزی پروژه از 28 آذرماه 89 آغاز شده است. اگر به سایت اینترنتی پروژه کوثر نیز مراجعه شود، تصاویر هر مرحله از پیشرفت پروژه که تاریخ آن نیز در ذیل تصویر قید شده است دلیل محکم و استواری است مبنی بر این که میان زیاده خواهی های هیات از سهامداران و میزان پیشرفت پروژه کوچکترین تناسبی وجود نداشته است. استفاده از تسهیلات بانکی از سال 1386 هم مزید بر این ادعاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد